تبلیغات
دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها - مبانی نظری و پیشینه تحقیق تكریم ارباب رجوع
 
درباره وبلاگ


دانلود پاورپوینت,دانلود مقاله,دانلود کارآموزی,دانلود تحقیق,دانلودپروژه,دانلود گزارش کار,دانلود مبانی,دانلود فایل,دانلود پرورزال,خرید فایل,دانلود ,علمی وآموزشی,کاربردی,تئوری,فنی حرفه ای,کاردانی,علوم پزشکی,علوم انسانی معماری ,نمونه سوالات

مدیر وبلاگ : Rose Doc
موضوعات
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
rosedoc.mihanblog.com - ranking and value
دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تكریم ارباب رجوع
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 36 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تكریم ارباب رجوع

فروشنده فایل

کد کاربری 7243

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تكریم ارباب رجوع

1-2 تكریم :

تكریم به معنای ارجمند شمردن ، گرامی داشتن و بزرگوار و عزیز شمردن است. طرح تكریم اگرچه با بیان موضوع و به كارگیری ادبیات جدید سعی در تزریق مفهوم نو در نظام اجرایی و اداری داشته است و بر مبنای مشتری مداری تنظیم شده، اصولاً دارای ماهیتی دستوری و تكلیفی است كه مطابق آن دستگاههای اجرایی دولتی ملزم به رعایت آن می گرداند.

2-2 اهداف تكریم:

1- شفاف[1] و مستند سازی[2]، و اطلاع رسانی مناسب به مراجعان درباره نحو خدمت رسانی از طریق بروشور، كتاب راهنما- تابلو اعلانات

2- بازنگری و اصلاح و مهندسی مجدد روشهای انجام كار به منظور ایجاد سهولت و افزایش سرعت و دقت در خدمت رسانی به مردم

3- تدوین منشور اخلاقی سازمان، به منظور ایجاد برخورد مشفقانه و مناسب با ارباب رجوع

4- نظرخواهی از مراجعان به اداره ها، درباره كیفیت خدمت دهی، و چگونگی برخورد كاركنان

1- ایجاد سازو كارهای لازم، به منظور تشویق كاركنانی كه موجب رضایت خدمت گیرندگان می‎شوند و برخورد با كاركنان خطاكار

2- نظرسنجی از مردم درباره رضایت آنان از كیفیت خدمت رسانی دستگاههای دولتی


3-2 تعریف ارباب رجوع (مشتری):

مشتری شخصی حقیقی یا حقوقی است كه محصول یا خدمتی را دریافت می‎كند. از دیدگاه سنتی مشتری كسی است كه فرآورده های شركت را خریداری كند در دنیای كسب و كار امروزی مشتری را چنین تعریف می كنند (رضایی نژاد-1378) مشتری كسی است كه سازمان مایل است با ارزشهایی كه می آفریند بر رفتار وی تأثیر گذارد.

4-2 انواع دسته بندی مشتریان:

....


دانلود پاورپوینت، گزارش کارآموزی، مقاله، پروژه، تحقیق



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر